Administrator Kontraktów - dział Aero

Spółka Alinox powstała w 2007 roku. Jako międzynarodowy dystrybutor oraz producent dostarczamy na rynek materiały wykonane z aluminium, stali, stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych, miedzi, brązu, mosiądzu, ołowiu oraz tytanu w odmianie komercyjnej oraz przeznaczonej dla przemysłu lotniczego.

Miejsce pracy: Mysłowice

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

· przygotowywanie ofert handlowych i monitorowanie planów sprzedażowych

· doradztwo oraz sprzedaż produktów Firmy

· dbanie o pozytywny wizerunek Firmy

· budowanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami


Od kandydatów wymagamy:

· znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

· umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania trwałych relacji z klientami

· umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz realizacji wyznaczonych celów

· sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie i gotowość do podejmowania wyzwań

· prawo jazdy kat. B


Oferujemy:

· ciekawą pracę w nowoczesnej rozwijającej się firmie,

· stabilne warunki zatrudnienia z możliwością rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji,

· przyjazną atmosferę pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie

· kartę multisport, ubezpieczenie grupowe dla pracowników i ich rodzin

· benefity socjalne, ubezpieczenie Medicover

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres rekrutacja@alinox.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

oferta pracy.jpg


Zobacz pozostałe oferty